Stackars mig

Jag som aldrig brukar vara sjukt ju,
har legat i över ett dygn och typ bara sovit :(

Känner mig lite bättre idag som tur är,
fick iallafall sjukanmäla mig igår,
vilket jag heller aldrig brukar göra..Menmen!!

Imorgon kl.06.00 tar vi bilen mot arlanda :)
Ska bli mysigt och skönt att komma iväg lite.

Kommer dock sakna min lilla Puttis jätte mycket ju!
Visst vi har varit ifrån varandra i månader, veckor.
Men allt känns så bra nu, så kommer sakna ihjäl mig.

Nu blir det att se på en film och kurrera mig ännu mer.

New York, vi ses imorgon :D

Kommentarer
Postat av: 2020

Tack för ditt sms :D det var det första jag såg när jag vaknade imorse :)

Kommer sakna sig min vän,men fasiken va kul & mysigt ni kommer ha.

Love U pussssss

2009-04-03 @ 09:50:40
URL: http://rebeccalinneaphilipson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0