Allt har gått så fort

Allt har gått så fort det senaste halv året.

Först var det massa arbete för mig med alla papper innan jag skulle åka iväg och vara aupair i ett helt år!
Sedan kom den stora dagen jag skulle lämna allt här hemma för ett helt år i Usa.
Jag anländer till min värdfamilj och allt är hur bra som helst de första 2 veckorna,
sedan vänder allt och jag flyr från min värdfamilj och åker hem till Sverige igen.

Nu sitter jag här och har snart varit hemma en månad, helt otroligt??
Jag som skulle vara borta ett år men var bara borta tre månader.

På ett sätt nu känns det knappt att jag varit iväg, tiden har gått så himla fort verkligen!
Men jag ångrar ingenting!!!

Här kommer ett par bilder från min tid i Usa tiden igen;
























































Här avslutar jag kvällens alla bilder i kort från mina tre månader i USA.

Hade jag inte åkte till USA och testat på aupair livet hade jag ångrat ihjäl mig,
jag är så glad att jag ändå hann uppleva en hel del under dessa månader,
att jag hann lära känna så många bra människor,
jag ångrar inte att jag nu är hemma i Sverige igen!!

Tack och hej för mig nu kan jag lägga aupair livet bakom mig :)


Kommentarer
Postat av: Friiida ;)

Din räääääka! Tur du la upp lite snygga miami-bilder mot slutet ;)

Du skulle stannat i 6 månader, då hade du verkligen insett hur skönt det hade vart att åka hem ! Jag bockar 6 månader på ons. Btw går det bra, barnen spyr man på, men annars mycket shopping som vanligt ;) Spaaaaara pengarna till NY, har kommit huuuur mycket som helst nytt nu ;) Stooor kram från mig!! =D

2009-02-14 @ 07:11:04
URL: http://fridagudmundsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0