Fredagen den 13;e

är för många en otursdag,
men för mina föräldrar var det en lyckodag då min bror föddes fredagen den 13;e oktober :)

Igår var det en mysig kväll då jag och Elin gick till Världens Bar,
åt god mat och drack ett glas vin.

Det känns som att jag levt på att gå på stan de senaste dagarna haha!
Idag gick jag iallafall på stan med Jessi och Beccis innan jag började jobba kväll.

Så nu är jag hemma nyduschad och redo för morgondagen, alla hjärtans dag :) Myspys med min underbara pojkvän.


Kommentarer
Postat av: Matiillda

HAHAH sofie jag är också född fredagen den 13 oktober:P håller med de är en lyckodag;)

2009-02-14 @ 00:21:16
URL: http://matiillda.blogg.se/
Postat av: Bruur!

Fett NAAJS!

2009-02-14 @ 05:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0