Helgens bravader

Jag tror nog att jag har blivit tråkig av mig nu för tiden,
haha men jag kommer igång snart när våren närmar sig :)

Gårdagen drack vi roséchampagne, åt några nya frukter vi aldrig ätit,
med finncrips och vitlöksost. Soffan och tv;en var våran bästa vän då.





Vaknar upp idag utan någon väckarklocka, så skööönt.
Pälsk och jag drar oss in mot staden där det bjuds på lunch på Paus.

Så har vi bakat lite Chokladbollar, nu blir det nog snart att se på melodifestivalen.
Orkar nog ingen utgång idag, helg innan löning! Inge bra alls.



Imorgon blir det titt på hyresrätt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hyresrätt ? Uppdatera mig bruden ;)

2009-02-21 @ 21:11:43
URL: http://fridagudmundsson.blogg.se/
Postat av: Elin

ska ny flytta??? :) pusspuss

2009-02-22 @ 10:14:13
URL: http://eelinns.webblogg.se/
Postat av: Jonna

älskar bilden med dogge o dig. jag kan verkligen höra hur de låter när du pratar ditt "babysnack"! haha.

2009-02-24 @ 22:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0