Jag vill så mycket

men inget händer, jag vet inte vad jag ska göra förtillfället.

Det är lågkonjuktur och företag avskedar en massa folk,
vad ska man göra liksom. Finns ju inte mycket jobb att söka just nu.
Ändå har jag nu satt mig ner och skrivit halva cv;et.

Ska ta en liten paus nu och åka hem till Elin och spendera lite tid med henne :)
Ska bil mysigt, när jag kommer hem igen blir det att skriva klart det.

Ska även börja söka lite jobb i Sthlm där min älskling också sökt massa jobb!
Vi får se vad framtiden utvisar sig, jag vet ju att det alltid löser sig på ett eller annat sätt.
Gäller bara att ha lite is i magen.

Min Ella och jag i somras, vänner sen små

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0