Snart tisdag

Hela dagen idag har jag gått intro,
det har varit riktigt roligt.

Sedan tog jag, mamma och mormor bilen till Linkan för lite käk och mys inne på ikano.
Nu börjar min älsklingsbutik få in så snygga kläder, men får vänta till löning!

Efter det kom min underbara pojkvän och hämtade mig för en liten solning i Haga,
nu sitter jag här och nördar lite :P

Imorgon blir det jobb hela dagen lång,
mitt nya liv har börjat ;)

Man blir så glad av att det är mycket ljusare ute också :)
Nu vill man bara ha vår och sommar!
Innan det ska soffan få snygg kropp, wish me good luck haha

Jag är sååå lyckligt lottad som har dig :)


Kommentarer
Postat av: beccis

Och patrik är lyckligt lottad att han har dig!!!

Jobbar du imorn? Onsdag?? vill ses före jag åker ju. saknar dig pussss

2009-02-17 @ 11:05:54
URL: http://rebeccalinneaphilipson.blogg.se/
Postat av: Elin

hej gumman! va kul med nya jobbet :) vi får ses någon dag snart tycker jag! ha lite filmkväll eller nått?! :) pusspuss

2009-02-17 @ 11:50:18
URL: http://eelinns.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0