Back in town

Resan hem gick ovanligt bra.
Tog 13 timmar att komma hem, men allt gick jätte bra.

New York, jag kommer igen den 3 April på semester i 10 dagar :D

Mamma och pappa hämtade mig på arlanda :) Underbart att krama om dem igen!!
Hade cirkus 64 kilo i övervikt, hahah helt sjukt!!Tur att jag fick med mig allt hem.

Fick besök av min lilla Hannis igår också, underbart att krama om dig min bästis.
Efter det kom min andra bästa, min Putte :) Vi har mystmystmyst.

Ny dag idag hemma i Norrköping,
vaknade upp efter 15 timmars sömn. (obs att jag då varit vaken i över ett dygn),
åt en god och nyttig frukost med min underbara.

Snart blir det hårfärgning,
långpromenad.

Tjoho, underbart att vara hemma igen.
Borta bra men hemma bäst.

Och alla mina vänner i Philly, hade jag inte haft er hade jag aldrig klarat mig!
Vi ses snart igen :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Naw! sa skont att du mar bra igen gumman :) langtar till NEW YORK i april, sommarklanningar och fest pa meatpacking!!

2009-01-15 @ 15:40:45
Postat av: Fridaaa

Det första jag ska gapa för är 64 (!!) Kilo!!

HUR i heeela friden kunde du ha sååå mycket i övervikt ? hahhahaha



Skööönt att få läsa ett inlägg och förstå att du är tillbaka hemma igen ;) Även ifall det känns som att någon fortfarande har invaderat mitt rum^^



Festa nu JÄTTEmycket i helgen! ;) Vi ska antagligen dra oss ut här, var ett tag sen sist!

Pussar!

2009-01-16 @ 02:33:03
URL: http://fridagudmundsson.blogg.se/
Postat av: lisa

Välkommen hem Soffan! Ses snart hoppas jag :D puss o kram

2009-01-16 @ 11:08:37
URL: http://lisafr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0