Helgen

I lördags åkte Putte och jag till linkan för att kolla utbudet av kläder,
men blev dock väldigt besviken. Fanns ju inte ett skit!
Efter det skyndade vi oss hem, för lite fest med mina vänner :)
Kvällen slutades på Hugo och jag hade faktiskt skoj.

Ett par pics;



Se nu vad som kommer hända här framöver med mig.
Jag har alltid nya mål och nya saker som jag vill uppnå i livet.


Får iallafall för stunden gå tillbaka till att jobba som timvikarie nu ett tag framöver,
men ska söka andra jobb vid sidan av,
till hösten hoppas jag att jag kommer in på högskola.
Jag är sugen på handelshögskola eller inom hotell och resturang branschen,
så nu får vi se vad som händer.

Jag uppdaterar er ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen-hem festen ser ut att gått bra ;)

VI var ute i West Chester igår och det var riktigt nice =) Räckte med 2 redbull vodka, sen vart man bakis idag! XD Piiiinsamt** hahhaha PUSS

2009-01-19 @ 02:38:20
URL: http://fridagudmundsson.blogg.se/
Postat av: angelica

sofie! ja hoppas att du har planerat in palace på lördag? för då ses vi där barrrrreeee ;D pusss!

2009-01-19 @ 18:37:24
URL: http://angelicamariepatricia.blogg.se/
Postat av: jessi

såååå glad att du är hemma igen :D

2009-01-20 @ 02:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0