Min första tugga av

granatäpple var när jag och brudarna var i Thailand 07,
och nu i efterhand har jag kommit underfund med att det är så sjukt gott.

Sedan läste jag i tidningen "i form" att granatäpple även motverkar
åderförkalkning, prostatacancer och alzheimers. Bra där!!

Ett annat tips är att drick 3-4 koppar kaffe varje dag, det morverkar alzheimers också ;)




Fredag idag då och jag har varit "ledig" i 1 1/2 vecka,
blir att börja jobba redan ikväll, sedan blir det jobb imorgon och på söndag också.
Ska bli så mysigt att träffa alla mina pansionärer!

Nu ska jag sätta igång och städa lägenheten, vara lite snäll mot mor och far.
Efter det ska jag möta upp Ella på stan för en liten runda :)

Ses gott folk!



Kommentarer
Postat av: Susanne

Tja Sofiii

Välkommen hem tjejen.

Det är väll kanske för mig du ska jobba för eller??

Hoppas vi ses på jobbet snart så du får berätta lite om den goda tiden i Amerikat..kram

2009-01-23 @ 11:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0