Sverige

Idag är det exakt 2 veckor som jag varit hemma i Sverige,
tiden går så fort när man mår bra.


Eftersom jag kom hem med 65 kilos övervikt för två veckor sedan slängde jag i stort sätt bara in alla mina kläder i garderoben så det såg ut som jag vet inte vad.
Därför tog jag och min älskling tag i det igår, rensade ut massa gamla kläder och gjorde fint i den.
Är ännu inte riktigt klar med garderoben men här kommer en bild på hur det såg ut innan;

Har fått ihop 3 papperspåsar med kläder som jag ska slänga eller ge bort.
Ni får se en bild här i dagarna när jag är helt klart med garderoben hur fin den blivit.

Nu snart ska jag fixa iordning mig och så ska jag möta upp Hanna på stan, se om man hittar något fint!
Vet ju som sagt inte vad jag ska ha på mig i helgen, börjar få lite smått panik.


Kommentarer
Postat av: s.

Soff, skicka hit dem bara! Jag är ju fattig student ;p

2009-02-01 @ 16:03:06
URL: http://vemsomhelst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0