Update

Ni kommer säkert blir sjukt förvånade nu gott folk.
Sanning är den att ja,


en längre tid har jag haft en sjuk hemlängtan, ringt hem och gråtit XXX antal ggr.
Så nu har jag bestämt mig, jag kommer hem!
Tror allt beror på hur min värdmamma varit mot mig, det har nog förstört det mesta.
Jag har helt enkelt tröttnat på aupair livet, så nu i efter hand det kanske inte är något för mig liksom?
Det passar ju inte alla.

Jag uppdaterar mer imorgon om när jag kommer hem och så.
Kan gå på ett par dagar eller upp till 2 veckor.
DOCK är jag sjukt nervös över vad mina värdbarn kommer säga,
även hur min värdmamma kommer reagera. menmen!!

Innan Miami resan, ska försöka se lite cool ut,
j

Kommentarer
Postat av: Jonna

Du gör rätt om du känner så själv, innan annan kan veta! Du är värd mycket mera än den där idioten till morsa. Norrköping tar emot dig med öppna armar, hihi :)

då ses vi snart kanske!! Kram

2009-01-07 @ 20:50:37
URL: http://jonnap.blogg.se/
Postat av: Farbror Jonny

Du är hjärtligt välkommen hem...vi stöttar dig oavsett vilket beslutet blir !! :-)

2009-01-07 @ 22:31:41
Postat av: Jonny

Välkommen hem lilla sofie !!

2009-01-07 @ 22:35:28
Postat av: Danneboy:)

Du är mer än välkommen hem Sofie.. Du vet vad jag sa till dig häromdagen.. Du gör helt rätt! Hoppas det går bra fram tills du kommer hem.

Pussar och kramar/ Daniel

2009-01-07 @ 23:40:39
Postat av: sophie.

Va länge sen jag va inne på din blogg hjärtat! Synd att du inte trivdes men ska bli skönt att ha dig hemma. Du får ta en tripp till Kalmar istället, där kan jag garantera att du kommer trivas med soffan2 :D

Oh jag som hade tänkt att hälsa på dig, det va ju en sak som va inplanerad för 2009 juuuu :D

2009-01-08 @ 00:23:54
URL: http://vemsomhelst.blogg.se/
Postat av: beccis

ohh jag blev så glad när vi pratade igår och du berättade att vi kommer att få ha våra standard mys fredagar ihopp igen :) pussar och kärlek din 2020

2009-01-08 @ 12:46:51
Postat av: angelica

Åh va roligt sötnos! eller trist att du inte trivdes men fan va roligt å träffa dig igen! pussmunnen snart barreeee alltså ;D

2009-01-08 @ 17:55:34
URL: http://angelicamariepatricia.blogg.se/
Postat av: erica

duuude, tråkigt att höra , men jag hoppas på en sjujävla reunion in a la sweden till vintern :) hoppas allt går bra för dig . puss och kram

2009-01-09 @ 04:12:59
URL: http://sunlicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är sååååå välkommen hem hjärtat, jessika berätttade att du skulle komma hem så gick snabbt in nu på datan hemma hos jessika och skriver nu att jag äntligen får träffa dig, komma hem till dig :D vi får ta en tripp tillsammans till usa du jag oh jessika istället:D pussss hjärtat saknar dig. love jessi

2009-01-09 @ 21:47:14
Postat av: Madde klasson

Gud vad tråkigt gumman. Men du gör verkligen rätt. Du ska inte behöva ta den där skiten. Hon verkar ju va en idiot. Men nu har du i alla fall provat på det. Jag tyckte det var väldigt duktigt av dej o åka. Till ett främmade land o familj.

2009-01-09 @ 22:51:22
Postat av: Anonym

Tråkigt att det skulle bli så..men du har varit väldigt modig som gjorde den här resan!!

Välkommen hem gumman

2009-01-10 @ 13:09:45
URL: http://candysweet.blogg.se/
Postat av: emil

synd att höra sofie :( segt att de inte funkat med familjen! säger som erica! reunion i svedala när alla från gänget är hemma igen!



puss och kram!

2009-01-12 @ 05:35:32
URL: http://emiljosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0