Utvilad

Nu känner jag mig faktikst utvilad från min hemresa,
det tog ett par dagar.


Gårdagen gick jag långpromenad med min lilla vovve,
hälsade på min älskade farmor,
käkade på stan med min lilla Hannis,
färgade både min mamma och mormors hår,
letat typ överallt efter wii spelet men verkar vara slut överallt.

Får göra ett nytt försök idag, jag måste bara ha det :)

Jag älskar att ha mål och jag är så laddad nu,
och jag trivs så bra med livet som det är för tillfället.

Jag är så kär i min Putte, världens bästa som jag älskar så mycket!


Idag blir det att gå till jobbet och hälsa på,
efter det blir det en lunch,
sedan köpa wii och leka med mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah, Hoppas du hittar WII ;) Man har ju de, men det går inte på högvarv direkt ;)

2009-01-20 @ 15:39:09
URL: http://fridagudmundsson.blogg.se/
Postat av: angelica

Jaså inte? kanske ska ta å planera en utgång då tycker ja! ja har hållt mig hemma i två helger så nu smäller de wiho! ;D pusspuss

2009-01-20 @ 17:24:09
URL: http://angelicamariepatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0