Fredagen den 6 Mars

Då var fredagen här igen, underbart skönt!

Innan jag börjar jobba idag ska jag hinna med att pyssla om mig själv,
måste ha några sådana dagar i månaden, hehe.

Fixa mina naglar
Noppra ögonbrynen
Klippa mitt hår
Städa
Packa

För 8.40 imorgon bitti går bussen mot Borås till Frida :D

Jag är så lycklig, har nog aldrig varit så här glad i hela mitt liv.
Min bästis Elin flyttar till staden den 1 Juni vilket min älskling också gör :D
Och det bästa med det är att dem bara kommer bo några kvarter från mig.

Först blir det jobb i 3 timmar,
därefter myspys här hemma med Beccis,
innan det ska vi gå långpromenad!





  


Kommentarer
Postat av: Elin

va kul :D:D:D typ 3 min mellan varandra, så jälkla gött :) PUSSPUSS

2009-03-06 @ 12:45:56
URL: http://eelinns.webblogg.se/
Postat av: Putte

Otroligt vilken fin bild du hitta där på mig!hehehe, de där bandet runt pannan va ju snyggt!!!

2009-03-08 @ 13:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0