hej å hå

Fredagskväll jobbade jag fram till 21.00 och efter det var det som sagt bubbel hemma hos Elin,
vi delade på en halv vinare och åt goda vindruvor och snackade. Riktigt mysigt!


Lördagkvällen jobbade jag igen sedan efter det kom Becca först hem till mig och vi käkade lite,
sedan gjorde vi iordning oss för att dra vidare på förfest hos Ayla :)
Efter det blev det Palace, dock väldigt lite folk ute!


On the way to Palace


Nu är jag på värsta pigga humöret men min älskling ligger helt deckad i min säng.
Blev nog lite för mycket för honom igår :P

TJOHEJ


Kommentarer
Postat av: 2020

ohh tack soffiproppi :) det var hel mysigt och hel kul. har inte mått så bra idag haha, klart vi ses i veckan. Kärlek pussar och kramar beccabus

2009-03-22 @ 18:04:48
URL: http://rebeccalinneaphilipson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0