Hejhopp

Nu var det ett par dagar sedan jag skrev igen.

På soffans schema denna vecka är att jag jobbar en hel del, 4 kvällar= långa dagar.
Då hinns det inte med så mycket mer att göra.

Imorgon hoppas jag på träning med Jessi och på fredag blir det en morgonpromenix med Beccis och en frukost hos henne efter det :) Det lyser upp mina dagar just nu och öven SOLEN idag :D

Om en vecka är det löning, låt denna vecka gå fort tack!

Sommar på trädgårn, jag bara läängtar nu. Jonnis, Sofia och jag!


Kommentarer
Postat av: Beccis

Ohh uppdatering. Det tycer jag om :D

Mmm lite brun du var då :S

jag känner att denna sommar komemr bli en blek sommar så jag får nog fuska med brun utan sol tror jag :S

ses på fredag :) massa mys

2009-03-18 @ 11:59:48
URL: http://rebeccalinneaphilipson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0