Helgen som varit

I fredags blev det som sagt fest hos Klara och det blev riktigt lyckat :D
Hemma fester är alltid så roliga, efter det sov putte och jag hos Anders.
Dagen efter vaknar vi upp bakis och dana så vi beställer pizza och ser på film. Myspys!

Enda bilden jag har från helgen på mig och Vanessa :)
Fler bilder kommer förhoppningsvis i veckan.


I lördags kväll åkte jag, Putte och Anders upp till Sthlm.
Vi skjutsade upp Anders för att han skulle till Åre, när vi kom upp åt vi middag med ett par från 3,
sedan var vi så trött så vi gick till vårat hotell.

Idag har vi varit och kollat på lite möbler till min babes lägenhet.

Ny vecka och nya tag tjohej ;)

Soffan har ett årskort på Nautilus nu,
så nu jäklar blir det träning till sommarn 2009. wihu

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så himla härlig bild :D

skit snugg kavaj Fii

2009-03-15 @ 18:59:48
URL: http://rebeccalinneaphilipson.blogg.se/
Postat av: Anonym

wow

2009-03-16 @ 16:32:59
Postat av: jess

sötnos. när ska vi ses och du får komma hem till mig och kolla också :I,, saknar dig baby.. puss

2009-03-18 @ 02:22:26
URL: http://jessiettparskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0