Hemkommen

Det blev en liten snbbis i Borås.

Kom till Borås resecentrum 12.40 igår och där står Frida :)
Vi tog en lunch på ett mysigt ställe efter det åkte vi hem till hennes lilla lya.

Fixade och gjorde oss iordning.
Hennes tjejkompisar kom runt 18.00 tid och då börjades det,
käkade planka och drack asti i fördrink :)
Körde kortspel och sedan blev klockan så mycket så vi drog ut till X&Y hette utestället.
En riktigtriktigt lyckad kväll igår måste jag säga, hade sjukt kul :D

Enjoy egokorten haha;



Utestället X&Y;



Nu orkar jag inte lägga upp fler bilder, haha!!!

Det som kommer hända för mig resten utav kvällen blir att taaaaa det hur lugnt som helst!

Kommentarer
Postat av: CC

Välkommen hem toker :D hoppas att du hade en as bra lördags kväll, ser så ut iaf hihi

vi ses i veckan va?? du kan väl ringa sen eller så ringer jag när alec kommer

love

2009-03-09 @ 09:49:15
URL: http://rebeccalinneaphilipson.blogg.se/
Postat av: :)

Dåliga tjejer då...ehh :)

2009-03-09 @ 11:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0