Lördagen den 28 Februari

Först igår gick min älskling och jag på en promenad i city,
därefter blev det en lunch på paus.

Lägg märke till mina  nya solbrills ;)



Efter det var det bara för mig att fixa iordning sig för att åka till Elin som fyllt 22 år :)
Vi såg melodifestivalen, shottade tequila rose och dans till Spice Girls :D haha!!
Måste dock medge att jag var nykter typ,
eftersom jag idag har jobbat.
Tack iallafall för en jätte trevlig kväll brudar :)












Några pics blev det ju iallafall!

Resten utav kvällen idag blir väldigt väldigt lugn,
imorgon väntar jobb igen 12-21.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack bebj <3

men på fredag kväll då :) det skulle vara jätte kul och mysigt ju..

hörs på tele sen pösss

2009-03-03 @ 15:53:14
URL: http://rebeccalinneaphilipson.blogg,se
Postat av: Sara

oj vilket himla fint hår! har du sådär långt o tjockt eller är det löshår?:) Kram

2009-03-03 @ 23:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0