Tillbaks igen

Ja, då bloggar jag igen efter ett litet uppehåll.
Finns inte så mycket att skriva om i mitt liv förrutom att jag typ jobbar hela tiden.

Idag börjar jag inte förrens 16.00 så då hinner jag gå en liten runda på stan :)
Behövs inhandlas lite nya prylar!

Jag har hela min vecka planerad tills jag åker till New York nästa fredag,

   - Ikväll jobb 16-21, efter jobbet hem till Persi
   - Lördag LEDIG faktiskt, mys på dagen, utgång med Beccs och alla brudar på kvällen
   - Söndag jobb 16-21
   - Måndag jobb 7-12, 16-21
   - Tisdag jobb 7-12, 16-21
   - Onsdag jobb 16-22 efter det sovande jour på jobbet
   - Torsdag jobb fram till 8.30 på morgonen
   - Fredag bil upp mot arlanda går runt 06.15 


Iofs kommer jag få en bra lön nästa månad och det kommer vara värt allt jobb nu.

Har även skickat in mina ansökningar nu till höstens KY-utbildningar här i staden,
men blir nog att skicka in i lite andra städer också!!

Det var det ja.
Vi hörs bloggen!
           


Kommentarer
Postat av: lull

oj oj oj vilket schema du har :S men som jag alltid säger tänker manpå pengarna och allt roligt man kan göra sen så är det värt det. Lite iaf :)

NEJ du får fasiekn inte flytta hörrö.

ses imorn PUSSS

2009-03-27 @ 14:21:13
URL: http://rebeccalinneaphilipson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0