Wiho

Jag är så glad idag, tror det beror på den underbara sol som är framme.
Att jag om tre dagar åker iväg till New York på semester i 10 dagar

Att jag är så kär i min prins
Att jag har världens underbaraste kompisar och familj
Att jag fick shoppa lite igår hihi

Pratade även med min ena "chef" att här i vår ska jag även börja få jobba lite smått i Lindö också,
så kommer hoppa runt på typ 4 ställen, det är kul med variation och även väldigt lärorikt :)
Så arbetslös kommer jag nog inte vara!

Nu ska jag lägga mig i våran solstol på balkongen och sola lite med en kopp kaffe till.
När klockan slår 16.00 är jag tillbaka på jobbet igen.

Tjenixen


Kommentarer
Postat av: Emma

Sjukt fint hår :)

2009-04-14 @ 11:01:30
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0